Włosy: 2 x NIE, 1 x SAMA NIE WIEM

, , 3 Comments

Lubię kupować produkty do włosów. Chyba lubię się sama łudzić i rozbudzać w sobie nadzieję, że tym razem to będzie coś ekstra i w końcu moje włosy będą wyglądały normalnie.

Dzisiaj mam 3 krótkie recenzje kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji/stylizacji włosów. Jak już wiecie po tytule 2 z nich mnie rozczarowały, a o jednym sama nie wiem co myśleć.


Garnier mgiełka olejkowa

Opis producenta:
"Mgiełka Olejkowa zapewnia intensywne odżywienie włosów. Mikroskopijne cząsteczki mgiełki z 3 olejków owocowych: mango, moreli i migdałów intensywnie odżywiają włosy. Sucha w dotyku i lekka jak piórko formuła sprawia, że włosy są intensywnie odżywione, lśniące i sprężyste."

Wszystko brzmi cudnie prawda? Jak jest w rzeczywistości?
Ze smutkiem stwierdzam, że ten produkt nie robi z włosami nic. Nie zauważyłam żadnej różnicy w kondycji i wyglądzie włosów pomimo w miarę regularnego stosowania. Po aplikacji moje włosy wyglądają i zachowuję się dokładnie tak samo jak bez. Zero nabłyszczenia, wygładzenia, sprężystości. Zapach jest dosyć intensywny i lekko mdlący, po dłuższym stosowaniu zaczął mnie drażnić. Dodatkowo cena jest mocno przesadzona (kosztuje około 25 złotych) jak za taki badziew. Jedyny plus to to, że rzeczywiście nie jest tłusty i nie obciąża ani przetłuszcza włosów.
Aha, dodam że moje włosy są raczej zniszczone, bez życia czy połysku i puszące się.

A tu macie skład, tych olejków tu tyle co kot napłakał:

Isobutane, Alcohol denat., Dimethicone, Isopropyl Myristate, VP/VA Copolymer, Eurenol, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Mangifera Indica Seed Oil/Mango Seed Oil, Alpha-Isomethyl Ionone, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Butylphenyl Methylpropional, Octyldodecanol, Citronellol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil/Sweet Almond Oil, Prunus Armeniaca Kernel Oil/Apricot Kernel Oil, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Parfum/Fragrance (FIL C163712/2).




Alterra olejek do włosów suchych i łamliwych

Kupiłam tego cudaka w celu zabezpieczania końcówek włosów po myciu. Zachęciły mnie pozytywne opinie na blogach oraz ładny, naturalny skład. Niestety kompletnie się on u mnie nie sprawdził. Używałam naprawdę minimalną ilość tylko na końcach włosów a zawsze kończyłam z tłustymi, posklejanymi strąkami. Wyjątkowo odradzam posiadaczkom cienkich i delikatnych kosmyków, bo ten olejek takie włosy strasznie tłuści i obciąża. Dodatkowo zapach jest dosyć chemiczny. 

Nie pozostaje mi nic innego jak spróbować wykorzystać go do olejowania włosów, ale jedno podejście w tym kierunku nie napełniło mnie optymizmem.
Zoom na skład:





Balea suchy szampon dla brunetek

Suchy szampon jest nareszcie dostępny w każdej drogerii. Do tej pory pamiętam jaki był szał na Batiste, który trzeba było ściągać z Anglii. Przetestowałam tych szamponów całe mnóstwo. Skusiłam się niedawno na wersję do włosów ciemnych marki Balea i sama nie wiem co o nim myśleć. Mojego serca raczej nie podbił. Odświeża włosy, temu nie mogę zaprzeczyć. Jednak wydaje mi się, że po zwykłym suchym szamponie np. Frotte widziałam lepsze efekty. Denerwujące jest tez to, że ten ciemny barwnik/pigment, cokolwiek jest tam dodane, strasznie brudzi. Zdarzyło mi się ubrudzić tym jasną koszulkę, nie wspominając już o szczotkach i grzebieniach, które po czesaniu takich "odświeżonych" włosów lądują od razy w myciu. Więcej się nie na pewno nie spotkamy.



A jakie produkty ostatnio Was rozczarowały?

KiziaMizia

Dziękuję za odwiedziny :-)

3 komentarze:

  1. W pełni się zgadzam z wnioskami wysuniętymi w tym poście. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej mgiełce olejkowej od Garniera czytałam dużo, ale głównie to były niepochlebne opinie. Ale co do olejku od Alterry to może spróbuj go dodać kilka kropel do maseczki do włosów albo zużyć do olejowania włosów?
    Może w taki sposób sprawdziłby się lepiej ten produkt? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,ze produkt z Garniera się nie sprawdza, ma fajne opakowanie i bardzo przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)
Czytam każdy komentarz i staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Komentarze niestosowne, obraźliwe lub nachalnie reklamujące będą usuwane.