Przepraszamy, zamknięte.

10 Comments

Nadszedł czas pożegnania. Do oficjalnego zamknięcia bloga zbierałam się już od jakiś 3 miesięcy.
Niestety kompletnie straciłam serce do blogowania, ostatnimi czasy był to bardziej przymus niż przyjemność. Posiadanie ogromnych stosów kosmetyków już mnie nie kręci, bardzo dokładnie rozważam każdy zakup, zazwyczaj wracam do swoich sprawdzonych perełek i staram się dążyć do minimalizmu. Swój wolny czas z przyjemnością poświęcam innym czynnościom niż szukanie dobrego światła do zdjęć a później obrabianie ich. Czas ruszyć dalej i pożegnać pewien etap w swoim życiu.



Chciałabym również z całego serca podziękować wszystkim osobom odwiedzającym to miejsce, za wszystkie komentarze i wiadomości. Dzięki blogosferze udało mi się poznać dużo interesujących osób. Dziękuję.

I z tego miejsca mówię Wam: Żegnajcie!


P.S. Nie zdecydowałam jeszcze czy blog zostanie czy go usunę. Dam sobie trochę czasu do namysłu.

P.S.2. Staram się ostatnio nieco mocniej rozkręcić mojego Instagrama, chętnych zapraszam:





KiziaMizia

Dziękuję za odwiedziny :-)

10 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię, ja nie raz miałam taki kryzys i dobrze robiła mi przerwa. Są dni kiedy chce się pisać a potem te w których nic się nie chcę. Nie kasuj bloga, być może kiedyś do niego wrócisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :( :( :( Ale rozumiem. Tylko proszę, nie usuwaj bloga, szkoda wszystkich treści, które stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rety! 5 lat pracy. Ale chociaż nie usuwaj!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Twoje zniechęcenie do blogowania, każdy przeszedł taki kryzys. Super, że nie znikasz; mam nadzieję, że Insta będzie grał i buczał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda wielka, ale jesli taka jest decyzja to trudno :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie usuwaj :< szkoda Twojej wieloletniej pracy! Zostaw blog, jeśli będziesz kiedyś chciała może wrócisz do blogowania. Nie raz miałam kryzys, uwierz mi. Ważne, że jednak będziesz z Nami na Insta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiecie co dziewczyna po prostu ma dosyć ...Naprawdę szanuje Twoją decyzję bo jednak dużo poświęcałaś czasu na pisanie postów...Doskonalę Cię rozumiem że nie warto brnąć i zawalać się kosmetykami aby wyłącznie testować i testować aaa stosy rosną i rosną...do minimalizmu trzeba dojrzeć naprawdę warto zmienić podejście do ilości..lepiej mieć mniej a coś naprawdę dobrego i sprawdzonego :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana nie usuwaj bloga, szkoda, bardzo dużo pracy i czasu tu włożyłaś.
    Pomyślności w życiu prywatnym i zawodowym :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda...nie usuwaj chociaż bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spełnienia marzeń i realizacji celów ;**

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)
Czytam każdy komentarz i staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Komentarze niestosowne, obraźliwe lub nachalnie reklamujące będą usuwane.