15 Pan Project- czyli co chcę zużyć w 2015 r

, , , , 23 Comments

Jednym z moich celów na 2015 roku jest dążenie do kosmetycznego minimalizmu. Tak to brzmi w teorii. Niestety w rzeczywistości bardzo ciężko mi jest dokończyć coś co rozpoczęłam. Zawsze mam słomiany zapał i szybko się zniechęcam. Za przykład znakomicie może poświadczyć mój egzamin na prawo jazdy. Zdałam za 5-tym razem, ale zajęło mi to jakieś 4 lata. Dokładnie tak.

Tym razem mocno się zawzięłam i mam nadzieję osiągnąć swój cel. No, ale o co tak właściwie chodzi? Zainspirowana przez blogerki i YT-berki, a głównie przez blog kosmetykoholiczki i jej Projekt 10 Pan >>>KLIK<<<  zrobiłam ostatnio gruntowny przegląd swoich kosmetyków.
Część z nich powędrowała do kosza, ponieważ miały już za sobą najlepsze czasy. Wybrałam też 15 kosmetyków (bo mamy rok 2015 heeeloł!), które chciałabym jak najprędzej zdenkować. Brałam pod uwagę to, jak długo dany produkt jest w moim posiadaniu, ponieważ chciałabym zapobiec jego szybkiemu zepsuciu się. Uwzględniłam również co zrobię po zużyciu tego produktu, kupię ponownie czy może sięgnę po inny.

Przechodząc do sedna, oto moja 15 do Projectu Pan:


1. Róż Inglot w kolorze 72- jest u mnie już około 2 lat. Bardzo ładny twarzowy kolor, sama w sumie nie wiem czemu tak rzadko po niego sięgam.

Jak go zużyję to mam jeszcze masę innych róży w kolejce ;-)

2. Paletka cieni do brwi Catrice- jest już nieco zmasakrowana i przez to nie mogę zabierać ją ze sobą w podróż. Jestem z niej bardzo zadowolona, miała swoje 5 minut na blogu >>KLIK<<.

Jak zużyję to prawdopodobnie ponowię zakup, chyba ze coś innego mnie oczaruje. 

3. Cielista kredka Paese- jakoś mi z nią nie po drodze. Wydaje mi się, że o wiele lepiej wygląda u mnie biała kredka, bo ta wygląda u mnie mocno żółto. Tą jednak postaram się zużyć do podkreślania przestrzeni pod brwiami, lub do wewnętrznego kącika oka.

Jak zużyję to rozejrzę się za czymś w bardziej różowawej tonacji.

4. Baza pod cienie Artdeco- bardzo słynna, ale u mnie szalu nie robi. Nie podoba mi się, ze ma dosyć perłowe wykończenie na powiece i nie trzyma moich tlustych powiek w ryzach.

Jak zużyję to na pewno do niej nie wrócę.

5. Krem BB Lioele-  lubię go jako bazę pod podklad lub solo na jakieś luźniejsze dni.  Ostatnio mi z nim nie po drodze bo prawie w ogóle się nie maluję. W opakowaniu zostało go już niewiele a jest ze mną już jakiś czas.

Jak zużyję to nie planuję powrotu.

6. Puder transparentny Essence- bardzo dobrze matowi cerę, niestety nałożony w za dużej ilości może bielić. Udało mi się dobić w nim do blaszki, dlatego sprawi mi to przyjemność jak zyżuję go już do końca.

Jak zużyję to w kolejce czeka puder z Catrice,

7. Bronzer W7 Honolulu- był czas, że w blogosferze był naprawdę słynny. W moim egzemplarzu też już widać powoli blaszkę. Ma on swoje plusy jak i minusy, ja ostatnio widzę więcej minusów dlatego jakoś mi z nim nie po drodze. Przydaje się również gdy chcę ocieplić nieco twarz, a reszta moich bronzerów jest w kolorystyce bardzo chłodnej.

Jak zużyję to chciałabym wypróbować Hooli z Benefitu lub może coś innego wpadnie mi w oko.

8. Baza rozświetlająca z P2- produkt jest całkiem w porządku. Lubię nakładać go aby nadać cerze nieco blasku. Niestety w codziennym makijażu "na szybko" najzwyczajniej w świecie o nim zapominam.

Jak zużyję to chciałabym wypróbować bazę rozswietlająca z L'oreal.

9. Puder Bourjois Healthy Mix- bardzo przyzwoity produkt, wygląda naturalnie na twarzy i utrwala podkład. Posiadam wersję najjaśniejszą, która niestety w zimowe dni, gdy jestem ekstra blada, jest sporo za ciemna. Ciężko też zużywa się takie skrawki pudru, bo pędzlem trzeba się namęczyć aby go równomiernie nabrać.

Jak zużyję to w kolejce czeka puder Catrice.

10. Podkład MAC Studio Fix- mamy ze sobą relację love-hate. Na stronę hate znacznie przemawia też fakt, że mam źle dobrany odcień, który w moje normalne dni wygląda za ciemno i za różowo. Mogę go stosować tylko gdy jestem wysmarowana samoopalaczem.

Jak zużyję to kupię lepiej dobrany odcień bo na większe wyjścia podkład jest świetny.

11. Essence rozświetlacz w kremie- jakoś mi z nim nie po drodze, bo najlepiej nakładać bo na sam podkład a ja jakoś odruchowo pudruję na szybko buzię i dopiero wtedy uświadamiam sobie, że jest już "za późno". Ostatnio też dosyć rzadko sięgam po rozświetlacze.

Jak zużyję to nie planuję powrotu.

12. Fluid matujący Under20- również produkt przez pewien czas bardzo dobrze znany w blogosferze, mojego serca jednak nie podbił. Została go już dosłownie ociupinka w opakowaniu i muszę się zebrać w sobie i go wykończyć.

Jak zużyję to na codzień chciałabym się przestawic na podkłady mineralne.

13. Korektor Avon Luxe- Taki sobie przeciętniak. Dodatkowo sztyft mi się ułamał, dlatego rzadko po niego sięgam bo boję się, że narobi balaganu. Mam go jednak już jakiś czas i chyba czas aby go wykończyć.

Jak zuzyję to kupię korektor z Maybelline z serii Fit Me albo ten taki z gąbeczką.

14. Korektor Maybelline Affinitone-- duże opakowanie produktu może być jego zaletą jak i wadą. W przypadku tego korektora to trochę mi ono uwiera, bo najzwyczajniej w świecie znudził mi się.

Jak zuzyję to kupię korektor z Maybelline z serii Fit Me albo ten taki z gąbeczką.

15. Podkład Vichy Dermablend- podkład, który wygląda na skórze po prostu prze-pięk-nie. Niestety tylko przez jakąś godzinę a potem robi się masakra. Dlatego muszę o mieszać z innymi. Dodatkowo ten najjaśniejszy odcień taki jasny nie jest i do tej pory nie było nam po drodze.

Jak zużyję to na codzień chciałabym się przestawic na podkłady mineralne.


Ufff całkiem sporo tego. Mam jednak świadomość tego, że gdy opublikuję to na blogu będę miała większą motywację do zużywania. Za jakiś czas na pewno zrobię sprawozdanie z tego jak przebiega akcja :-)

A Wy macie jakies produkty, które Wam zalegają po szufladach?

KiziaMizia

Dziękuję za odwiedziny :-)

23 komentarze:

  1. Ja też muszę zabrać się za kolorówkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę aby zapał szybko nie opadł ;)

      Usuń
  2. Szkoda, że nigdy nie spotkałam tego rozświetlacza w kremie bo wygląda na ciekawy :) Powodzenia w denkowaniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję to jest jakaś wersja limitowana :)

      Usuń
  3. też mam na wykończeniu bronzer z w7 i paletke z catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za cienie nawet się nie brałam bo bym przepadła :P

      Usuń
  4. świetny pomysł, sama mam też masę kosmetyków, które powinnam już zużyć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kosmetyki, zwłaszcza te kolorowe, strasznie wolno się zużywają a na rynku tyle nowości które by się chciało przetestować ;)

      Usuń
  5. Miałam ten róż z Inglota, kolor idealny dla mnie ale ubolewałam nad trwałością, a ten podkład MAC to mój numer jeden:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez róż trzyma się jakieś 4-5 godzin także też szału nie ma.

      Usuń
  6. Życzę i Tobie i sobie powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty już zrobiłaś ogromny postęp, ja dopiero na starcie,
      ale dzięki i również nam życzę powodzenia :)

      Usuń
  7. Bazę z ArtDeco używam non stop, mam już chyba 3 czy 4 opakowanie :) StudioFix to mój nr 1 wśród podkładów i też jest ze mną nieustannie, mam odcień dopasowany więc się z nim uwielbiam :) Fajny i pomysłowy ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wprowadzam do swojego życia kosmetyczny a zwłaszcza kolorówkowy minimalizm. Jak na razie całkiem nieźle mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie takie sprzątanie w kosmetykach, że aż wyprzedaż na blogu xD
    a projekt Pan chciałam zrobić, ale większość z kosmetyków, chcę puścić dalej do innych za free, bo kończy im się data, a ja już nie mam ochoty ich używać. Za to z miłą chęcią zamówię sobie coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym ten rozświetlacz z Essence chętnie wypróbowała:) Lubię kremowe konsystencje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja porzuciłam ten pomysł... Mam kosmetyki, zwłaszcza kolorowe, żeby ich używać a nie je zużywać. Jeśli jakiegoś nie używam to się go pozbywam, i już.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne postanowienie - powinnam zrobić to samo! PS.: Pozdrawia kolejny Obserwator;).

    OdpowiedzUsuń
  13. 9,10,13 i 15 sama chętnie bym przetestowała :) + kolejna obserwatorka wita :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)
Czytam każdy komentarz i staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Komentarze niestosowne, obraźliwe lub nachalnie reklamujące będą usuwane.