Wishlist #1

12 Comments

Dawno nie zamieszczałam na blogu Wishlisty, a sama bardzo lubię czytać tego rodzaju posty. Ostatnio jestem na zakupowym odwyku, staram się zużywać zapasy, ale momentami strasznie mnie ciągnie aby zaszaleć i coś sobie kupić. A co kusi mnie ostatnio najbardziej pokażę poniżej :)




1. Podkład, który chodzi za mną od jakiś 2 lat i który z pewnością kiedyś w końcu wypróbuję czyli Estee Lauder Dobule Wear. Marzy mi się dobrze kryjący i trwały podkład, który nigdy mnie nie zawiedzie ;)
2. Podkład Ready Bare Minerals, również siedzi mi w głowie odkąd zobaczyłam go na YT. Lżejsza i zdrowsza dla skóry alternatywa na codzień.
3. Róż Hervana BENEFIT spodobał mi się odkąd zobaczyłam go kiedyś w Sephorze, po wymieszaniu kolorów uzyskuje piękny i naturalny odcień. Szkoda, że jego cena zwala z nóg.
4. Puder Catrice Prime and Fine- naczytałam się o nim tyle pozytywów, że muszę po niego sięgnąć.
5. Róż z TooFaced jest tak uroczy i śliczny, że marzę aby się znalazł w moim posiadaniu.
6. Samoopalacz do twarzy z Collistar, który jest podobno jednym z najlepszych samoopalaczy dostępnych na rynku. Chętnie się przekonam.
7. Paleta cieni do powiek Chocolate Bar z TooFaced wydaje się po prostu idealna. Fajne połączenie neutralnych odcieni idąca w parze z całkiem niezłą jakością, którą dostrzegłam w filmikach na YT.
8. Paleta neutralnych cieni z Zoevy. Odkąd zobaczyłam ją w filmiku Katosu, ciągle chodzi mi po głowie bo ja po prostu uwielbiam takie beże i brązy :-)
9. Obrotowa suszarka do włosów byłaby bardzo przydatna aby przyśpieszyć i usprawnić codzienne suszenie i stylizowanie włosów. 

Przydałyby mi się również nowe pędzelki. Z moimi życzeniami celuję w markę Zoeva, która jest naprawdę świetna. Mam kilka egzemplarzy już prawie 2 lata i są naprawdę godne uwagi.
Wpadł mi w oko miętowy zestaw dostępny na stronie Doulasa oraz pędzel do konturowania, różu i mini duo-fiber.



Mam też swoją mini listę życzeń odnośnie fimy MAC. W pigmencie Vanilla zakochałam sie odkąd zobaczyłam go na blogu Kasi (Sweet&Punchy KLIK!). Oglądając zdjęcia odnoszę wrażenie, że jest to niesamowicie uniwersalny produkt i dobra inwestycja ponieważ jest go tyle, że wystarczyłby do końca życia mojej pra-pra-prawnuczki. Korci mnie również korektor ProLongwear o którym również wiele słyszałam. MAC Prep & Prime Natural Radiance w kolorze “Radiant Yellow” pierwszy raz usłyszałam od Nikki z kanału NikkiTutorials i od tamtej chwili mam na neigo chrapkę. Używała go m.in. TUTAJ.  Z MACa chodzi mi po głowie również puder MineralizeSkinFinishNatural.



I to na chwilę obecną wszystkie moje kosmetyczne marzenia. A jakie są Wasze?

KiziaMizia

Dziękuję za odwiedziny :-)

12 komentarzy:

  1. Widzę, że Makeup Revolution podrabia TooFaced, bo opakowania i nazwy baaardzo podobne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze sporo masz tych chciejstw sama kilka z nich bym ukradła z Zoewy wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z MAC chcę definitywnie podkład ProLongwear i pomadkę :) Z wielką chęcią przygarnęłabym też Paint Pota :) Za to Zoeva kusi mnie bardzo i mam już wciągnięte na swoją Wishlistę kilka pędzli tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny jest ten róż Hervana! Mam go więc wiem co mówię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie póki co na liście podkład mac prolongwear, ale póki co czekam aż mi się twarz zagoi i zobaczę jak z kolorem po wakacjach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka pędzli z Zoeva mam i bardzo je lubię :) ja się akurat z różem Hervana nie polubiłam - nie jest to niestety mój kolor (jakbyś chciała to chcę go sprzedać, po niższej senie niż w Sephorze)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zoeva też jest na mojej WishLiście :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Jeśli chciałabyś odświeżyć wygląd swojego bloga serdecznie zapraszam do przejrzenia naszej strony
    https://www.facebook.com/wystrojbloga
    http://wystrojbloga.blogspot.com/
    http://instagram.com/wystrojbloga/
    http://ask.fm/wystrojbloga
    Z chęcią zmienimy dla Ciebie wygląd twego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo jestem ciekawa pędzelków Zoeva !
    Właśnie odkryłam Twój blog i zaczynam obserwować :)
    buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  10. 5, 7 i 8 będą moje już niedługo <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)
Czytam każdy komentarz i staram się odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Komentarze niestosowne, obraźliwe lub nachalnie reklamujące będą usuwane.